Monday, August 2, 2010

Edisi Gempar !!! Khalifah Lim GE dapat title Father Joseph dari Gereja St Anne.

Semalam Khalifah pujaan PAS di P.Pinang iaitu Ostad Lim Guan Eng telah menerima penghormatan dari Gereja St Anne di Bukit Mertajam P.Pinang dengan gelaran Father Joseph kerana menyalurkan sumbangan dana kepada gereja berkenaan.

Selepas ini pasti timbul masalah dikalangan pengikut-pengikut PAS samaada mahu mengekalkan Lim GE sebagai khalifah ataupun ditukar sebagai Father Joseph.

Mungkin selepas ini Nik Aziz akan mengeluarkan fatwa baru bagi menghalalkan seorang Father Joseph diangkat menjadi khalifah untuk dipuja oleh seluruh pengikut-pengikut mangkuk hayun PAS. Apa nak dikisahkan sangat..., Nik Aziz kan wali tersohor keramat lagi berkat.

Lagipun, didalam PAS apa sahaja boleh berlaku. Tiada perkara yang mustahil dalam PAS dengan syarat mesti sokong PAS. Kaki liwat pun boleh jadi sama taraf dengan nabi kalau sokong PAS. Nik Aziz boleh arrange semua tu sebab dia ada "access" syorga dan neraka.

Ramai yang tidak tahu, sebelum ini ada beberapa masjid yang "dikuasai" oleh PAS di P.Pinang yang khatibnya sering berdoa didalam khutbah Jumaat meminta Allah berikan kekuatan dan juga selamatkan khalifah pujaan mereka ini.

Jika kafir harbi pun sanggup mereka selitkan dalam doa Jumaat mereka, pasti tak jadi masalah untuk pengikut-pengikut PAS doakan kesejahteraan seorang yang bergelar Father Joseph pula didalam setiap khutbah Jumaat mereka selepas ini.

Kesian pengikut-pengikut PAS. Tak habis-habis mereka dibohong dan dipermainkan oleh Lim Guan Eng dan juga kafir di negara ini. Harapkan serban saja besar bakul sayur di market, tapi akal didalam hanya sebesar biji sawi saja !

http://mediapermatangpauh.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment