Wednesday, June 18, 2014

BERKAT TOK GURU!!!!

Kurma berbuah berkat tok guru..
38 rogol 1 salah UMNO ..

Atau kurma berbuah setelah berpuluh tahun sebab bersyukur tok guru yang jahat mulut dah letak jawatan

5 comments:

  1. Bangsa bodoh PAS ni depa bukan kenai Tuhan pun.. semua tok guru lahanat depa la.. maki mencarut, bermusuh.. itu kerja tok guru depa.. yg jenayah berlambak2 tu Kelantan pelik2 tu depa salah UMNO, pdhal UMNO dh tak sentuh Kelantan 23 tahun yg lalu..tp.. yg elok2 depa bg kt tok guru depa.. perangai mcm Yahudi puak2 PAS ni..

    ReplyDelete
  2. berbuah atau tidak berbuah bukan berkat dari tok guru...
    Ini semua kuasa ALLAH S.W.T.
    Tolong jgn anggap berkat dari tok guru lebih berkuasa dari ALLAH S.W,T takut terpesong akidah......

    ReplyDelete
  3. berbuah lebat sebab disiram dengan jus tok guru barangkali la kot! macam2 betul. entah apa peliknya. kalau kurma tu berbuah pada hujung daun, ada jugak peliknya. ke camane?

    ReplyDelete
  4. Tu buah anggor yang hanya hidup dan berbuah di negara iklim sederhana tapi hidup segar dan berbuah di negara Malaysia "berkat siapa pulak?" Berkat Kit Siang kot?. Kesimpulan puak PAS itu boleh dianggap "syirik". Jaga-jaga. Dalam apa juga kejadian, jika baik kita bersyukur jika buruk kita beristighfar. Yang baik tu dari Allah dan yang buruk dari kita...kan gitu PAS. Cuba puak-puak PAS baca akhbar arus perdana. Hari-hari kes jenayah di Kelantan sejak kebelakangan ni...apa itu "berkat tok guru ke atau padah tok guru?" Tepok dada tanya Iman. Tok Guru bukan ma'sum....Kadang-kadang kita manusia ni lebih teruk daripada syaitan/binatang ternakan....(Apa tidaknya...manusia pernah mengaku dia TUHAN/manusia meliwat (jantan bantai bontot jantan lain yang tidak pernah dibuat oleh binatang). Jangan terlalu taksub kepada "pemimpin" itu berupa ajaran / fahaman syiah.

    ReplyDelete
  5. Israel, Amerika etc lagi banyak kurma..lagi manis2 dan lazat...berkat ker? Kurma tu berbuah sebab cuaca di Kelantan terlalu panas...terlalu panas, tak hujan..tanda tak berkat!!!

    ReplyDelete