Wednesday, June 4, 2014

MENGAPA DENGAN UMNO NI..????

HERAN AKU...Kucing kurap juga yang disukai UMNO..Habis kucing kurap di cari..dibela dan diberi kesenangan..!!!! Hebat sangatkah Dyana tu...sepanjang PRK Teluk Intan, Dyana macam tunggul saja..yang hebat pun hanya bila menghentam institusi Melayu dan Islam sebaliknya yang banyak bercakap bagi pihak Dyana adalah Lim Kit Siang..jadi lebih baik tawarkan keahlian PEMUDAUMNO kepada Lim Kit Siang!!!!


Ahli UMNO yang bertungkus-lumus membela parti dibiarkan begitu sahaja..macam tak ada nilai.!!!eloklah bila Pemuda UMNO kena penendang tepat di dahi oleh ibu Dyana!!!!




Jawapan Ringkas Yammy Kepada Pelawaan Pemuda Umno Terhadap Anaknya Dyana

Pemuda Umno melalui ketua pemuda Ipoh Barat semalam telah mempelawa setiausaha sulit Lim Kit Siang Dyana Sofya menyertai Umno.

Kata Pemuda, mereka tertarik dengan ciri-ciri yang ada pada Setiausaha Politik Lim Kit Siang itu dan diharap dapat digunakan secara optimum demi 'survival' anak-anak muda Malaysia khususnya dalam umno. Ciri-ciri ini mungkin tidak terdapat pada anak muda dalam umno sendiri.

Mamun itulah jawapan daripada ibu kepada Dyana Sofya yang merasakan anaknya sudah dicaci, difitnah dan akhirnya dia sendiri tidak merelakan anaknya menyertai umno.

No comments:

Post a Comment