Monday, July 11, 2011

PAS DAN PKR MENCATAT SEJARAH MEMBANTU KAFIR AMBIGA MENGGULINGKAN KERAJAAN MALAYSIA YANG DITERAJUI OLEH ORANG ISLAM..

Mungkin Melayu PAS dan Melayu PKR akan bangga sebab nama parti mereka akan tercatat dalam buku sejarah sekolah-sekolah di Malaysia bahawa gandingan merekalah yang berjaya membantu perempuan kafir AMBIGA menjatuhkan kerajaan BARISAN NASIONAL yang diterajui oleh orang Islam.

Dengan bangganya nanti Mereka akan dianugerahkan oleh PRESIDEN MALAYSIA pada masa itu, TUAN TUN LIM GUAN ENG, PINGAT KEBAKTIAN TERTINGGI NEGARA yang membawa gelaran PELEWAT RAKYAT.

TUAN TUN LIM GUAN ENG dalam ucapan mengucapkan tahniah kepada MELAYU PAS dan MELAYU PKR kerana sanggup berjuang menjatuhkan pemerintahan Barisan Nasional yang memperjuangkan dan menegakkan ISLAM demi untuk menegakkan kerajaan KRISTIAN DAP!!!

2 comments:

  1. 'agama PAS' kata dulu

    1)matlamat tak menghalalkan cara (la ni jangan kata cara..matlamat pun tak 'halal')

    2)agama Islam sebagai agama rasmi di Malaysia hanya 'kosmetik' ja (la ni sume 'peruntukan'~bina masjid, zakat, taja pelajar ke negara arab bla bla bla~depa nak amik atas nama agama ISLAM)

    3)tidak boleh jadikan org kafir sbg tempat rujuk (la ni kata kafir harbi DAP tu kafir zimmi....siap jadi tunggak lagi...)
    bla bla bla....

    ~komunis dikatakan perjuang kemerdekaan....

    ~kalimah Allah depa tak pertahankan...sumpah laknat yang bersaksikan Allah...depa pertikai dan nafikan...

    depa ni da tahap 'sesat'....lagi 'menyesatkan'...gilerrr biolll!

    ReplyDelete
  2. aku..tak teringat neraka ke puak-puak ni!!!

    ReplyDelete