Thursday, July 7, 2011

KAN SUDAH KENA TEMBAK.....

Jangan cari pasal...kan dah kena tembak tu..parah lagi....
kita tunggu reaksi puak pembangkang pulak...Adakah mereka akan marah dengan polis kerana melepaskan tembakan...!!!Apa-apapun CILAKAlah Lu DAP!!!!

Tebusan tadika: Tembakan dilepaskan; suspek cedera parah


07/07/2011 4:19pm





MUAR 7 Julai - Polis terpaksa melepaskan tembakan pada pukul 3.41 petang dan menyerbu masuk tadika yang menjadi lokasi empat guru dan 30 kanak-kanak di Taman Sungai Abong, di sini yang ditahan sebagai tebusan oleh seorang lelaki yang bersenjatakan parang.
Laporan awal mengatakan semua tebusan selamat dibebaskan manakala suspek cedera parah dan dibawa keluar dengan ambulans.

Lelaki berkenaan dipercayai menceroboh pusat jagaan tersebut pada pukul 9.30 pagi dan difahamkan seorang kanak-kanak telah dicederakan.
Laporan Bernama sebelum ini menyebut, seorang pakar psikologi dikenali Dr. Lau Keen Lee dikatakan telah berusaha menenangkan lelaki yang dipercayai pesakit mental itu dari luar banglo dua tingkat tersebut. - Utusan

2 comments:

  1. Aku harap puak puak fuckatan tak sampai jadi gila macam ni,ya lah, kan semua salah UMNO .....

    ReplyDelete
  2. whiteorange..kesian kat Hj Hadi le...banyak minyak ATAR yg kena tabur kat kubur ahli-ahli PAS nanti...kubur TUHAN AMBIGA pun kena wangi sekali sebab sesiapa yang bersekongkol dengan PAS ..mati SYAHID!!!

    ReplyDelete