Sunday, December 3, 2017

MAHATHIR RAJA KONSPIRASI

MAHATHIR RAJA KONSPIRASI....

3.12.17

Anwar tuduh Tun M melakukan “conspiracy at the highest level” untuk memecatnya sebagai TPM dan dari UMNO. Alasannya meliwat. Sebelum itu sama ada percaya atau tidak, dia tidak peduli  dakwaan, Anwar adalah peliwat.

Tetapi apabila dimaklumkan Anwar merancang konspirasi akan lawan dia jawatan Presiden UMNO, sepintas itu juga Tun M menghidupkan dan menggunakan kembali isu liwat untuk memusnahkan Anwar. Tun M menang dan Anwar tewas.

Anwar pula cuba merancang “Konspirasi kerajaan 16 September” untuk menumbangkan Pak Lah dan BN. Anwar gagal kerana dia tidak sehandal Tun M dalam ilmu konspirasi. Konspirasi beliau besifat “gempak” dan terlalu amatur.

Kini Tun M, Anwar, Muhyiddin dan Lim Kit Siang bergabung keringat menggunakan isu 1MDB sebagai konspirasi untuk menjatuhkan Najib. Paling mengejutkan mereka menyusup dalam jentera utama kerajaan. Tetapi gagal walaupun Tun M pengamal “konspirasi ke lubang cacing”.

Kini mereka tidak sempat untuk menjatuhkan Najib dan UMNO sebelum PRU ke 14. Terpaksalah parti mereka yang bermasalah dan berpecah itu menggunakan proses peti undi untuk berlawan. Sesuatu yang terkeluar dari skrip asal konspirasi mereka iaitu jatuhkan Najib sebelum PRU ke 14. Tun M...segala galanya tidak menjadi!

No comments:

Post a Comment