Saturday, April 30, 2011

ORANG MELAYU MASIH PERLUKAN PAS....????




Dengan terdedahnnya video SEKS  versi penuh yang didakwa melibatkan ANWAR IBRAHIM apatah lagi dengan Sumpah LAKNAT DATO ESKAY, PAS seharusnya telahpun siap mengemas beg pakaian dan sedang berangkat meninggalkan pentas AKADEMI PAKATAN RAKYAT tanpa perlu menunggu pengumuman penyingkiran di buat oleh pengacaranya! Jika sebelumnya PAS malu-malu untuk meninggalkan PR ekoran beberapa isu panas dengan DAP terutamanya, tetapi kali ini jelas ISU MORAL ANWAR BRAHIM adalah jalan keluar yang paling baik bagi PAS bagi meninggalkan PR!

JKKKPKSS dapat merasakan majoriti orang MELAYU ISLAM akan menyambut baik sekiranya PAS meninggalkan PR yang penuh denagn dosa itu. Walaupun bukan untuk bergabung dengan UMNO tetapi cukuplah sekadar untuk kembali menjadi parti alternatif orang MELAYU yang SECARA PRINSIPNYA memperjuangkan HAK ORANG MELAYU yang kian dicabar dan mengangkat kembali KESUCIAN AGAMA ISLAM yang telah dipijak-pijak selama ini!.

Kembali menegakkan kebenaran yang telah lama menyimpang jauh dari PAS serta menggoncang kebatilan, PAS pasti akan kembali mendapat sokongan orang MELAYU!

KEMBALILAH  BERSATU DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!!!

No comments:

Post a Comment