Friday, April 29, 2011

JANGAN TEMBAK DULU....

Biar kena langgar...kalau boleh bangun dan sihat untuk menembak...barulah tembak penjenayah. Kalau tak tak pasal-pasal nanti kena tuduh kat mahkamah, lebih teruk lagi dituduh pembunuh oleh CINA DAP dan MELAYU CELAKA yang menyokong DAP LAKNATULLAH!!!! Tapi kalau mati nak buat macam mana..itulah nasib polis di negara MALAYSIA yang pembangkangnya macam CELAKA!!!!!



Polis buru Tan Kok Fui disyaki langgar polis

29/04/2011 3:32pm

SEREMBAN 29 April – Polis sedang memburu seorang lelaki dipercayai pengedar dadah yang melarikan diri selepas mencederakan seorang anggota polis cawangan narkotik Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri malam tadi.
Konstabel Rohayu Samlan, 24, cedera parah di badan dan anggota dalaman selepas terperosok di bawah kenderaan dinaiki suspek.
Mangsa kini dirawat di Hospital Tuanku Ja'afar (HTJ) di sini.
Suspek yang dikenali sebagai Tan Kok Fui, 45, memegang kad pengenalan bernombor 660819-05-5223 dan beralamat terakhir di Seremban.
Ketua Polis negeri, Datuk Osman Salleh berkata, suspek turut dikehendaki bersabit kes langgar syarat sekatan di Kuantan, Pahang selain tiga rekod jenayah lampau berkaitan dadah. – Utusan

2 comments:

  1. AZRAQUE..tak boleh..polis tu cume cedera dalaamn je...cedera ringan tu!!!!

    ReplyDelete