Saturday, April 23, 2011

BUATLAH APAPUN....

Najib menganggap gerakan 1Melayu 1Bumi oleh Utusan Malaysia bersifat peribadi. Tun M pula menganggap gerakan 1Melayu 1Bumi sebagai tidak sihat untuk negara. 

JKKKP KSS berharap cakap mulut Najib dan Tun M itu bukannya yang lahir dari hati mereka kerana mereka pun sedia maklum kaum Cina di Malaysia ini yang tidak akan mengundi Barisan Nasional selagi BN diterajui UMNO atau lebih tepat lagi orang Melayu!
Cina Malaysia tetap menganggap pemerintahan Melayu UMNO penuh dengan rasuah dan penyelewengan walaupun jelas dalam isu TEOH BENG HOCK, DAPlah perasuah paling celaka!!!! 


Jelas  CINA MALAYSIA sebenarnya ingin menguasai segala-galanya di negara ini dan UMNO yang menunjangi BN buatlah apapun, mereka tetap tidak akan menyokong selagi petadbiran BN dibayangi oleh UMNO! 

Jadi sematkan dihati kita bahawa kita tak perlu langsung berharap kepada CINA. Setiap UNDI MELAYU adalah untuk kepentingan MELAYU bukan untuk bangsa lain! Kita ajar CINA agar jangan kurang AJAR!!!!

4 comments:

  1. Sama ada kita kekal seperti sekarang atau mengamalkan 1Melayu 1Bumi dan akan berpecah, sekurang-kurang kita sudah berusaha untuk menjaga kepentingan Islam dan Melayu dari "mati katak"

    Mereka akan terus berusaha "menguasai" negara seperti yang berlaku di selatan, sama ada wujud 1Melayu 1Bumi atau tidak.

    Kan lebih baik gugur di medan perang dari terkorban di atas kati empuk.

    Ampun Tun dan ampun DS Najib.

    ReplyDelete
  2. Dari kenyataan2 MCA akhir2 ini, macam sudah mengugut Najib utk terus meletakkan calon2 MCA di kawasan2 majoriti Melayu agar MCA boleh menang pilihanraya PRU13 dan terus menjadi duri dalam daging dlm BN dengan menuntut macam2 utk kaum Cina dan mempertikaikan hak2 kaum Melayu.
    MCA mengugut utk melihat dan mepertimbangkan kedudukan MCA dlm BN jika calon2 MCA terus kalah kerana tidak disokong oleh kaum Cina sendiri.
    Najib biarlah MCA dan Gerakan meletakkan calon2 mereka di 45 kawasan majoriti Cina. Di kawasan2 majoriti Melayu hanya letakkan calon2 Melayu sahaja.
    Kaum Melayu telah nampak pun bagaimana MCA dan Gerakan menikam belakang UMNO. Masihkah UMNO nak mengambil hati penmgundi Cina yg spt mencurah air di daun keladi.
    Sudah tibalah masanya utk kaum Melayu sedar dari tidur dan menghadapi kenyataan yg pahit.
    Bukan kaum Melayu mintak utk keadaan jadi begini. Spt tragedi Met 13 dulu, kaum Cina yg memulakannya.
    Kaum Melayu kenalah berwaspada dan ingat sebelum terlambat. Jangan sampai nasi jadi bubur!
    Bertindaklah secara proaktif!
    Oh, Melayu mudah lupa ??????????????

    ReplyDelete
  3. hamdan...betul tu..kita sudah berusaha menjaga hati dan perasaan mereka...biar kita mati berjuang drpd tiba2 ditikam dr belakang!

    ReplyDelete
  4. Mohd...memang jelas MCA dan GERAKAN menikam UMNO...hanya kulit MCA n GERAKAN sebaliknya dalaman mereka sama shj spt DAP....kepentingan CINA adalah segala2nya!!!jangan sampai orang MELAYU gelar pemimpin UMNO sbagai BODOH nanti!!!

    ReplyDelete