Sunday, February 9, 2014

SIAPA BANGSAT YANG CUBA SABOTAJ PROGRAM MEMPERINGATI KEKASIH ALLAH..???

Cina DAP pasti gerun dengan persaudaraan Islam yang ditunjukkan sewaktu program Kedah Berselawat..dari awal lagi cina DAP cuba sabotaj program ini dengan bantuan PARTI AGAMA SEMALAYSIA..malangnya ALLAH MAHA BERKUASA...masakan ALLAH akan mengizinkan majlis untuk memperingati KEKASIHNYA digagalkan hanya kerana cina DAP dibelakang usaha sabotaj ini...


HOT! Akhirnya Demi Persaudaraan Sesama Islam Mahabbatul Rasul - Kedah Berselawat Tewaskan Sabotaj Puak Khawarij! #HanyaDiKedah



Gambar Dato Seri Mukhriz berarak bersama exco dan kakitangan Wisma Darulaman dalam sambutan Mahabbatul Rasul - Kedah berselawat. layan gambar dibawah yang Mc ambil dari sahabat-sahabat yang berada disana.


Dato Seri MB sendiri turun berarak



Alhamdullilah

berjalan lancar

walaupun cuba disabotaj..namun Allah tak mengizikan kerja jahat pada kerja baik

Perasmian Mahabbatul Rasul.. oleh Dato Seri MB Kedah


Lebih dari 40 ribu rakyat Kedah membanjiri stadium Darul Aman sempena Mahabattur Rasul, Kedah berselawat keatas junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

Walaupun ada sabotaj dari pihak Khawarij (taktau maksud khawarij sila google) namun program ini berjalan lancar.

Ternyata rakyat Kedah masih unggul mementingkan persaudaraan sesama Islam berbanding puak khawarij yang merasakan Islam depa saja yang betui dan sempurna. Hinggakan menghukum orang lain tak betul atau pun dengan panggilan buruk yang lain.

P/s: cubaan sabotaj boleh baca kat SINI dan SINI 


McTheory:
Program ini untuk memuji Allah dan Rasulnya.. tiada kena mengena dengan politik.. kukuhkan persaudaraan sesama Islam jangan asyik fikir benda yang kotor saja!

SUMBER

No comments:

Post a Comment