Tuesday, May 21, 2013

ANDA MASIH MEMBELI DI KEDAI CINA..???

Anda masih membeli barangan di kedai-kedai kaum cina yang cuba mengkhianati kita dalam PRU13 yang lalu..???cukup-cukuplah..mari kita korbankan sedikit wang demi agama, bangsa dan negara..biar mahal sedikit tapi harga diri kita terjamin!!!

Kita kena kejam sebagaimana kejamnya mereka..masih terbayang di mata tatkala dimulut mereka masih  mengonggong udang besar pemberian kerajaan Barisan Nasional, mereka berlari-lari ke pusat mengundi untuk mengundi pembangkang bagi membunuh kerajaan Barisan Nasional yang selama ini memakmurkan mereka..!!!  Sikap tamak menyebabkan mereka mengkhianati kerajaan yang menatang mereka seperti minyak yang penuh..!!!

Kita ajar pengkhianat yang kurang ajar..teruskan memboikot...kalau ekonomi negara jatuh sekalipun kerana boikot kita ini..kita tidak akan merasa susah kerana majoriti orang Melayu pernah hidup susah,jadi kita tidak akan merasa susah sangat..yang akan merasa susah ialah kaum Cina..mereka senang lenang di bandar-bandar besar selama ini dengan menindas kita dari pelbagai segi..

anak-anak muda Cina pula, celik mata sahaja hidup senang lenang.....mereka tidak tahu erti pengorbanan nenek moyang orang Melayu memerdekakan negara ini dari Jepun ,Komunis dan British. Mereka tidak tahu bisanya ditikam benet askar Jepun..mereka tidak tahu sakitnya mati diseksa dengan kejam oleh cina komunis..mereka tidak tahu bisanya seluruh badan askar-askar Melayu menahan kesakitan peluru yang masih bermastautin dalam tubuh hingga akhir hayat!!

Malah mereka langsung tidak tahu berterimakasih kerana dapat hidup mewah di negara ini. .mereka menterbalikkan bendera negara kita, mereka menganggap mereka pula yang ditindas. Sambil memegang i-pad, i-phone..sambil memandu BMW, Mercedes..mereka berteriak di jalanan, kepada orang Melayu yang majoriti masih menaiki motorsikal, masih menaiki kereta kancil..mereka berteriak kepada dunia..mereka memberitahu semua orang mereka ditindas dengan kejam sekali oleh orang Melayu di Malaysia..

No comments:

Post a Comment