Tuesday, February 21, 2012

TOK LATT KAYUH GEREK...ADA MASALAH KA????????

Kegilaan Dato' Latt Shariman dengan hobi barunya telah menyebabkan UMNO Bahagian Kuala Kedah kini berada di ambang kehancuran???? Itulah yang bermain dari mulut ke mulut gang-gang yang tak sedar-sedar yang mereka turut akan mampus sekiranya UMNO Bahagian Kuala Kedah tewas lagi 4-0 dalam PRU 13 nanti.




Logiknya, disamping mengekalkan tahap kecergasan, aktiviti berbasikal Dato' Latt dan gang-gang GEREK beliau menarik perhatian golongan muda di bahagian Kuala Kedah. Setiap XPDC berGEREK Dato' Latt tetap akan mencuri perhatian terutama golongan muda yang juga sedang hangat dilanda MUSIM GEREK!!!!

Otak kalau memang dah biol tetap biol. Sepatutnya di saat Dato' Latt mencuri perhatian golongan muda, mereka yang asyik bercakap dan hebat mengkritik, jalankanlah tanggungjawab masing-masing. Tugas menarik seramai mungkin pengundi untuk kembali menyokong dan mencintai UMNO dan Barisan Nasional bukanlah terletak di atas bahu Ketua Bahagian seorang!!!

Itulah akibatnya bila otak masih terkambuih di bawah jambatan Tok Pasai...kepala otak dah tak boleh pikiaq benda lain lagi, asyik memFITNAH  dan mengkritik. Sampai harga basikal Dato' Latt pun nak dijadikan isu. Takkanlah nak suruh guna basikal biasa untuk xpdc berbasikal???? Mau melecaq jubuq tu...putiuh habih urat-urat keting tu....

Lain kali...kalau akai tu rendah..Kalau tak tau apa-apa pasai GEREK......!!!duduk diam-diam la....nanti bila orang kata BODOH, nak marah pulak!!!!

No comments:

Post a Comment