Wednesday, February 1, 2012

MULIANYA KHALIFAH LIM GUANG ENG!!!

Tak apalah..apa yang kita nak marah sangat kalau OLARMAK-OLARMAK PAS tak marah pun!!!



Keluarga Lim makan busat di Itali?


Menurut blog Bigdogdotcom sini, ada pihak terserampak di Lapangan Terbang Changi dengan seorang yang seakan-akan menyerupai Ketua menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menaiki kapalterbang SIA kelas mewah Raffles untuk Itali.

Jika benar, orang tersebut adalah LGE, maka kemungkinan keluarga Lim, termasuk bapanya im Kit Siang mengadakan makan malam keluarga bagi Tahun Baru Cina di luar negara, khususnya di Itali.

Yang menjadi persoalan, bagaimana seorang pemimpin Melaysia boleh lebih mengutamakan kapalterbang asing SIA dari menaiki kapalterbang MAS.

Kalau benarlah mereka makan busat di Itali, maknanya besarlah belanja penerbangan. Lihat gambar di atas betapa besarnya keluarga Lim. Setakat gaji seorang Ketua menteri, tak akan mampu.


Maklumlah Ketua Menteri Pulau Pinang hanya terbang ekonomi dan ini telah menarikkan hati Ning Baizura. Hehehe ... itu masa peyapu baru Ning.

Bigdogdotcom memberitahu orang yang terserempak berkata LGE naik Raffles Class business class. Mesti satu keluarga naik kerusi jenis sama. Khabarnya orang yang menyerupai LGE itu dibiayai oleh seorang Tan Sri. Adakah Tan Sri tersebut seorang pemaju?

LGE yang kami tahu sudah dibiayai oleh pemaju-pemaju yang mana tak sabar-sabar LGE nak jadikan seluruh Pulau Pinang pulau konkrit. PDC diarah jual tanah saja kepada pemaju-pemaju.

Begitu juga PKNS di Selangor.

SUMBER

No comments:

Post a Comment