Wednesday, October 4, 2017

ULTRA KUTTY TERSUNGKUR DI KAKI KHINZIR

FALLACIOUS : sembilu

MAHATHIR Mohamad sudah terserlah wajahnya di Ibu Pejabat DAP Kebangsaan di Kuala Lumpur. Maka tersungkurlah Mahathir dengan secara rasminya kepada perjuangan Malaysian Malaysia DAP yang dulunya beliau sendiri tentang mati-matian.

KONSEP Malaysian Malaysia DAP tercatat kemas dengan kenyataan “a Malaysian Malaysia means that the nation and the state is not identified with the supremacy, well-being and the interests of any one particular community or race.” Konsep Malaysian Malaysia DAP ini diperjuangkan oleh pemimpin- pemimpin muda yang sedang berkuasa di dalam DAP sekarang ini.

SETIAUSAHA Agung DAP yang haram, Guan Eng sendiri teguh mempertikaikan Perlembagaan Persekutuan yang memberi keistimewaan pada bangsa Melayu dan bumiputera. Begitu juga Anthony Loke, juga mahu dirombak semula polisi “Bumiputra” and “non-Bumiputra”.

MAHATHIR menentang keras terhadap perjuangan Malaysian Malaysia ini. Katanya Orang Bukan Melayu asyik menuntut hak persamaan; sedangkan mereka tinggal di negara ini dengan mendapat kewarganegaraan adalah merupakan satu keistimewaan. Disamping itu mereka juga boleh mengamalkan cara hidup mereka sendiri, bahasa sendiri, itu pun satu keistimewaan. Agaknya beranikah dia cakap perkara ini pada anak-anak DAPigs?

BILA Tun Mahathir sudah boleh berkunjung ke Ibu Pejabat DAP Kebangsaan, maka eloklah dia terus menjadi ahli DAP dan bubarkan Partinya PPBM. Silap-silap boleh pegang jawatan Top DAPigs seumur hidup!

#iwaswrong

1 comment:

  1. Pinjaman untuk semua jenis tujuan
    Kami menawarkan jumlah minima 5,000.00 euro kepada 10.000,00 euro hingga 20 juta euro
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2% Pinjaman
    Tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    Pelanggan mestilah
    berumur lebih 18 tahun
    Urus niaga ini 100% selamat untuk semua pelanggan
    Untuk maklumat lanjut mengenai kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (leonardodorafinance@gmail.com)

    ReplyDelete