Monday, December 29, 2014

HATI-HATI..BUAYA MULA KELIHATAN DI KAWASAN BANJIR..!!!

Semua pasukan penyelamat dan mangsa banjir diminta berhati-hati sewaktu beroperasi di dalam air kerana beberapa penduduk telah melihat kelibat beberapa ekor buaya di kawasan banjir. Buaya yang tersesat itu mungkin kelaparan setelah beberapa hari pening di dalam arus deras banjir...PERHILITAN yang di panggil untuk memantau buaya-buaya tersebut menasihati semua agar tidak mengambil risiko kerana PRHILITAN mendapati buaya-buaya tersebut adalah buaya betina yang lebih merbahaya bila kelaparan!!!

Monday, December 29, 2014

BETINA-BETINA DAP MULA BERLAKON PERAGAKAN MUKA CECAH BANJIR!!!


Semalam, Lim Kit Siang telah 'MERASMIKAN' banjir di Kelantan. Serentak dengan itu, dayang-dayangnya yang diketuai oleh Dyana Sofya dan Rara Othman mengambil alih tugas untuk memerangkap pandangan dan perhatian.

Dengan menggayakan pelbagai aksi dan setiap aksi dirakamkan sebelum gambar-gambar tersebut disebarkan di media-media sosial.

Sekarang pun, DAP sedang berusaha MENGAMBILALIH populariti UMNO-BN yang terlebih dahulu menggerakkan bantuan kemanusiaan kepada mangsa-mangsa banjir di kawasan-kawasan terjejas selain pembabitan aktif agensi-agensi kerajaan yang telah digerakkan lebih awal ke kawasan-kawasan tersebut.

Kalau nak jual muka dan badan Lim Kit Siang, kurang berjaya. Jadi, caranya yang paling pantas adalah dengan menjual muka dan badan perempuan-perempuan muda Melayu yang cantik-cantik. Mereka tidak perlu meredah banjir atau bersusah payah, cukup sekadar beraksi bagaikan model dengan gambar-gambar mereka dirakam, sebelum disebarkan kononnya DAP sedang menghulurkan bantuan kepada mangsa-mangsa banjir.


Selepas itu, mereka boleh pergi dari tempat kejadian dan tugas seterusnya adalah menyebarkan cerita kononnya DAP menghulurkan bantuan oleh para penyokong serta orang upahan mereka di media-media sosial.

Marketing cara mudah, kan?

Itulah sebabnya, DAP mengambil masa hampir seminggu untuk mula aktif kerana dalam tempoh tersebut, mereka terpaksa mencari jalan terbaik untuk mendapatkan publisiti. Manakala UMNO DAN BN PULA BODOH TOLOL kerana mengeluarkan semua stok mereka untuk didermakan dan disedekahkan kepada mangsa-mangsa banjir, sehingga akhirnya derma dan sedekah tersebut menjadi back-fire kerana terdapat cop, lambang, logo dan sebagainya pada barangan yang didermakan. Penjelasan bahawa semua barangan tersebut adalah stok yang tersimpan semenjak sebelum banjir, bahkan dari zaman kempen untuk pilihanraya lagi, tidak diterima pakai bahkan diperolok-olokkan.

UMNO-BN sepatutnya mengguna pakai cara DAP... biarkan semua mangsa banjir mati, kemudian buat cerita huru-hara, salahkan orang itu ini, kemudian, ambil gambar banyak-banyak dengan barangan dua troli yang nilainya diganda-gandakan sebelum, ambil lagi gambar masa di tempat kejadian dengan aksi-aksi seperti dalam rancangan realiti mencari model ternama seperti yang dilakukan oleh DAP, Lim Kit Siang, Dyana Sofya dan Rara Othman.
SUMBER



1 comment:

  1. Betina melayu tak ada maruah Brand Dapigs ni pi kawasan banjir pi tolong orang ke atau pi ambil gambaq jual maruah melayu . mampoih macam ni.

    ReplyDelete