Tuesday, December 16, 2014

BERTINDAKLAH!!!!!

Cukup-cukuplah dengan kerosakan yang telah dilakukan oleh puak pembangang jahanam ni di semenanjung, jangan sampai Sabah dan Sarawak pun hancur sama...kesian budak2 nak belajar tu..lebih malang tak dapat kawal ddiri bila berpolitik adalah anak-anak Melayu..jadi bertindaklah..

Selepas Prof Madya Dr Andrew Aeria dan Dr. Faisal Syam Hazis, muncul seorang lagi pensyarah UNIMAS yang pernah terlibat dalam kegiatan pembangkang iaitu isteri kepada Dr. Faisal Syam Hazis iaitu Dr. Nur Afifah Abdullah kelihatan pernah terlibat dalam beberapa aktiviti NGO Aliran tajaan PKR.

Semua ini terbongkar berikutan beberapa pendedahan selepas kemasukan kartunis Zunar, jentera gerak saraf PKR ke UNIMAS baru-baru ini.

Dari beberapa sumber terkini, Dr. Nur Afifah Abdullah terkesan menghadiri beberapa aktiviti NGO tajaan PKR termasuk aktiviti bersama Ambiga.

Ambiga, pengerusi NGO Bersih yang ternyata berjuang menentang kerajaan; beberapa siri himpunan ganas Bersih, perjuangan mempertahan golongan pengamal seks bebas (LGBT) dan baru-baru ini Ambiga berjuang untuk blogger seks Alvin Lee.

Mungkin masih ada lagi beberapa pensyarah UNIMAS lain yang terlibat; apa yang pasti perkara membawa hasutan membenci kerajaan ini bukan perkara baru kerana sudah lama ianya diluahkan oleh para pelajar yang masih dalam pengajian mahupun graduan IPTA tersebut.

Sememangnya para pensyarah bebas menggunakan apa-apa sumber mengajar dan pelajar pula bebas memilih hala tuju masing-masing namun adalah tidak elok jika aktiviti menghasut pelajar membenci kerajaan dilakukan menggunakan duit peruntukan kerajaan memerintah.

Segalanya diserahkan kepada pihak pengurusan UNIMAS samada mahu mengambil berat isu ini ataupun sekadar membiarkan ribuan graduan membangkang kerajaan setelah tamat pengajian.


http://theflyingkick.blogspot.com/2014/12/melayu-anjing-penjilat-dap-sarawak.html

MELAYU ANJING PENJILAT DAP SARAWAK BERNAMA AZIZ ISA CUKUP BANGGA KALAU BUDAK-BUDAK MELAYU-BUMIPUTERA BERJAYA DIROSAKKAN!!!


Bila namanya ahli, penyokong dan pekerja DAP, maka mereka adalah golongan yang paling bangang, bodoh dan otak bersaiz kacang tanah mereka tidak lebih hebat berbanding otak manuk.

Aziz Isa, pembantu peribadi Pengerusi DAP Sarawak, Chong Jien Jen yang tidak boleh berbahasa Kebangsaan, tidak boleh menyanyikan lagu Negaraku dan tidak tahu apa-apa tentang Rukunegara, berjaya membuktikan kebodohannya dalam usaha untuk mengangkat perjuangan menentang keamanan dan mempromosikan huru-hara serta kacau-bilau.


DAP seperti yang diketahui amat berdendam dengan Melayu-Bumiputera dan Islam. DAP juga merupakan antara penentang utama sebarang penyaluran peruntukan besar oleh Kerajaan Pusat kepada pendidikan Melayu-Bumiputera mahupun untuk kemajuan golongan belia Melayu-Bumiputera.

Cita-cita DAP adalah untuk mewujudkan dan mencipta lebih ramai Aziz Isa yang boleh mereka tarik hidung, menyembah mana-mana pemimpin DAP dan memberikan sokongan tidak berbelah bahagi kepada sebarang tentangan dan cubaan untuk menggulingkan pemerintahan Melayu-Bumiputera. Dan yang paling penting, mencipta makhluk hodoh perangai yang mampu mewujudkan persepsi bahawa pemerintahan Melayu-Bumiputera adalah RASUAH manakala pemerintahan Cina-DAP adalah bersih rasuah walaupun hakikatnya, Cina-DAPlah yang merupakan pengamal rasuah tegar... dari rasuah sebesar RM5.00 sehinggalah rasuah berjuta-juta ringgit untuk mendapatkan projek sebagaimana yang berlaku di Pulau Pinang yang sekarang ini telah membuatkan Lim Guan Eng kelam-kabut sehingga terpaksa mencipta polemik KALIMAH ALLAH bagi melarikan tumpuan masyarakat awam.


Kalau bab menghasut generasi muda, merosakkan pelajar-pelajar Melayu-Bumiputera, memang kegemaran dan tujuan utama Pakatan Rakyat, khususnya DAP. Biar budak-budak Melayu-Bumiputera bodoh-bodoh belaka, asalkan mereka menyokong DAP dan Pakatan Rakyat.

Aziz Isa barangkali tidak langsung pernah belajar di universiti. Atau barangkali dia pernah belajar, tetapi jenis pelajar keciciran yang kalau lulus pun sekadar kerana dia adalah Melayu-Bumiputera dan kalau mengikut sistem meritokrasi yang diperjuangkan oleh DAP, Aziz Isa hanyalah seorang tukang baiki kasut di Riverfront Sungai Sarawak.

Justeru, kerana kebodohan dia itulah, kita dapat melihat bagaimana seorang yang dikenali sebagai manusia setakat SPM, yang pernah hidup merempat sebelum dikutip oleh Creative Enterprise bekerja sebagai kartunis yang bergaji RM250 sebulan dan tuntutan berdasarkan jumlah mukasurat kartun yang dihasilkan, didewa-dewakan oleh Aziz Isa.




Aziz Isa cuba mengajar kononnya, para pelajar universiti terutama sekali IPTA perlu diajar tentang politik. Anehnya, orang yang sama, tidak pula memberikan contohbagaimana Kolej New Era milik penuh DAP dimasukioleh orang seperti Zunar atau dibuka kepada parapemimpin, pendakyah dan penfitnah Pakatan Rakyatuntuk mempengaruhi para pelajar di kolej milik penuh DAPitu untuk bergiat aktif di dalam politik.

'Keluhannya' tentang pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh blog Dari Sematan Ke Lawas dan Melanau Bloggers, selain laporan-laporan polis yang dibuatnya, menunjukkan dengan jelas tentang niat jahatnya memandangkan tidak mustahil, Aziz telah diarahkan oleh taukeh-taukehnya untuk menjahanamkan golongan muda Melayu-Bumiputera di IPTA agar mereka kekal bodoh tetapi pada masa yang sama, mabuk dengan CANDU POLITIK!


1 comment:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete