Tuesday, November 18, 2014

KOMUNIS MANA PULAK NI!!!!

Macam-macam gila keluar bila puak cina ni gila nak memerintah. Boleh pulak buat sistem kenaikan pangkat macam MLM..!!!Taulah duit banyak tak tau nak buat apa sampai cuba mencabar pihak berkuasa...!!!





Persatuan Perlindungan Pengguna Malaysia Guna Pangkat, Kereta & Uniform Ala-ala PDRM...

Briged Melindungi Pengguna? Penggunaan peralatan dan pangkat ala ala PDRM oleh sebuah NGO harus dicurigai oleh pihak berkuasa?

Minta pihak berwajib seperti KDN dan PDRM tengok-tengokkan sikit briged nie, takut-takut, jadi macam PPS...





3 comments:

  1. macam2 betul la orang cina ni. lepas satu, satu dibuatnya. pps dah kena, try briged pengguna pulak. lepas ni briged bintang tiga. semua sengaja dirancang untuk kacau kdn. undang2 dorang dah faham. bila kdn haramkan, mereka terlepas sebab aktiviti sebelum diharamkan tidak boleh dijadikan alasan untuk pendakwaan. itu yg publik tak tahu dan bertanya kenapa tiada pendakwaan dilakukan. sebab selepas diharamkan, mereka bertukar kpd unit2 baru yang lain......sampai kiamat.

    ReplyDelete
  2. Cinababi Malaysia ni kemaruk nk jd pemerintah dan pasukan keselamatan mengikut cara mereka. Mcm negara ni mak bapak Tongsan mereka punya.
    Padanlah sbb PM Najib lembik x mcm zaman Tun M, tegas dan berani. Musuh2 tak brani amik kesempatan

    ReplyDelete