Thursday, August 30, 2012

MELAYU YANG KELAPARAN AMAT SANGAT DI BULAN SYAWAL

Sanggup membiarkan pecinta seks bebas berbuat sesuka hati di dalam kawasan rumah Allah, yang sedihnya ada juga Melayu yang nak dengar tazkirah pelaku seks bebas. Lagi sedih..takut-takut ada yang khas untuk membayangkan kembali keindahan belukar Elizabeth Wong...



Eli Wong Dan Sivarasa Pun Buat Rumah Terbuka Aidil Fitri?


Gambar di atas adalah gambar Rumah Terbuka Aidil Fitri yang dianjurkan oleh EXCO Selangor, YB Elizabeth Wong dan YB Sivarasa Rasiah. Majlis berkenaan diadakan di Taman Ehsan, Kepong. Hendak lebih tepat lokasinya adalah di perkarangan Masjid Al Faizin Desa Jaya. Tak kisahlah kalau kaum-kaum lain ingin menganjurkan Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri. Kitakan 1Malaysia. Cuma yang tidak enaknya apabila Rumah Terbuka yang dianjurkan disusuli dengan ceramah-ceramah politik. Kehadiran? Adalah dalam seratus ribu lebih terutama orang-orang Melayu Islam!
Cukuplah sepanjang tahun kita berpolitik. Takkanlah perayaan yang disambut setahun sekali di bulan yang mulia ini pun kita hendak sulami dengan agenda politik kepartian? Puluhan ribu datang ke majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri seperti yang dianjurkan oleh DS Najib Razak, TS Muhyiddin Yassin, Tun Dr Mahathir dan beberapa pemimpin lain. Adakah terdapat ceramah berunsur politik di sana?

No comments:

Post a Comment