Friday, August 24, 2012

KESIAN POK NIK

Semoga pok Nik cepat sembuh wei....



Nik Aziz 'Berehat' di Wad HUSM


pic hiasan. Org Umno Kesian Sangat Kat Pok Nik. Dah lama dahh..
Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini dimasukkan ke wad di Hospital Universiti Sains Malaysia Kubang Kerian atas nasihat doktor.
Satu kenyataan oleh setiausaha akhbarnya di Facebookmenyebut, Nik Abdul Aziz, 81, dinasihatkan doktor supaya supaya berehat di wad tersebut semasa menerima rawatan rutin pagi ini."Beliau memohon untuk menangguhkan kemasukan ke dalam wad bagi menyelesaikan beberapa tugasan termasuk merasmikan pelancaran Tunjong Pavillion pagi tadi.
"Beliau dinasihatkan mendapatkan rehat yang berkualiti pada hujung minggu ini di dalam wad selepas jadual kerja yang agak padat termasuk memenuhi jemputan kenduri di sana sini," kenyataan itu dipetik.
Nik Abdul Aziz kali terakhir dilaporkan menerima rawatan di wad rawatan jantung (CCU) hospital itu pada bulan April lalu setelah mengadu sakit dada.
A.S NAK PESAN SATU SAJA. BAWAK-BAWAKLAH BEREHAT TERUS DARI DUNIA POLITIK. UMUQ PUN DAH 81. BAGILAH ORANG LAIN PEGANG PULAK. NAK MENONGKAT LANGIT SAMPAI BILA WAHAI POK NIK OII?

sumber

No comments:

Post a Comment