Monday, January 15, 2018

Bakal PM Barua DAP yang Pertama

MAHATHIR MENIKUS BERDIAM DIRI
Posted by Supertramp | 15 January 2018 | 12:02 pm | 115

Share this on WhatsApp

Beberapa hari yang lalu telah terbongkar dan terdedah berkenaan penyelewengan DAP  berkaitan projek Terowong bawah tanah Pulau Pinang .

Satu demi satu terdedah baik dari segi pembayaran mahu pun penipuan laporan.

Selain dari wang rakyat berjumlah ratusan juta telah dialihkan melalui pembayaran yang di “buat buat” tanpa perlu membuat kerja , laporan berkenaan syarikat yang sepatut nya menggendalikan projek ini pun sudah bertukar tangan dan nama asal yang di “submit” pada tahun 2013.

Kini terbongkar pula nama syarikat membuat pakaian dan fesyen telah menjadi kontraktor membuat terowong.

Dolak dalih berkenaan hal ini oleh Lim Guan Eng dan kerajaan nya di fahami kerana wang telah pun lesap dan di alihkan kepada kroni nya, nyata sekali ada unsur penipuan dan rompakan wang rakyat.

Pada hal menipu rakyat ada lah perkara biasa bagi DAP kerana kerajaan Penang terkenal dengan merampas tanah secara zalim tanpa membayar pampasan dan menjual nya kepada syarikat pilihan.

Namun pada kesuluruhan hal ini , apa yang nyata begitu jelas ada lah sikap Tun Mahathir terhadap skandal dan penyelewengan DAP.

Tun Mahathir tidak memberi sebarang komen lansung berkenaan salah laku DAP.

Dari awal kes rasuah Lim Guang Eng berkenaan pembelian banglo pun Tun Mahathir  sekadar berdiam diri sahaja.

Ini lah contoh dan rupa bentuk bagaimana Tun Mahathir akan menjadi Perdana Menteri sementara tajaan DAP.

Akibat terhutang budi dan memerlukan DAP untuk nyawa politik nya , Tun Mahathir terpaksa berdiam diri atas semua tingkah laku songsang DAP dan LGE.

Tun Mahathir nyata sekali akan menjadi Perdana Menteri “remote control” DAP.

Jika Tun Mahathir enggan akur , DAP akan ugut tarik diri dari Pakatan Harapan dan Tun Mahathir akan kehilangan kuasa.

Maka slogan “Selamat kan Malaysia” ada lah sebenar nya slogan palsu dan ia lebih kepada “Selamatkan Rasuah dan penyelewengan DAP” serta “Selamat kan Tun Mahathir.

Ini lah dia perjanjian syaitan yang di buat antara Tun Mahathir dan DAP.

Masing masing menjaga kepentingan masing masing dan “serve” keperluan sendiri dan bukan nya rakyat.

Tun Mahathir di kehendaki mengguna kan kepakaran nya yang telah lama di miliki untuk mencari jalan untuk menutup dan menghapuskan skandal DAP dengan “fabricated evedience” konon nya tiada terdapat salah laku.

Dan di percayai atas alasan sama Tun Mahathir akan “fabricate” bukti untuk mengenakan Datuk Seri Najib seperti mana dia melakukan terhadap kes 1MDB.

Apakah ini yang di kehendaki oleh rakyat?

Seorang Perdana Menteri yang menutup kesalahan DAP dan diri sendiri?

Apa kah yang cuba di selamatkan oleh dua pihak ini , yakni Tun Mahathir dan DAP?

Rakyat terutama nya orang Melayu perlu menilai kembali pandangan serta sokongan yang di beri terhadap Tun Mahathir dan DAP di atas perjanjian syaitan mereka.

Lihat sahaja lah dengan kes terbaru berkenaan terowong , mana ada sedikit bunyi pun dari Tun Mahathir, ini lah akibat nya terhutang budi kepada orang kafir dan agenda luar nya.

2 comments:

  1. Tapi hangpa semua haramjadah kan? Bangang juga tu!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih banyak kepada teman aku yang ada di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bisa kenal nama nya Mbah Suro. waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di SINGAPURA hanya jeritan batin dan tetes air mata selalu menharap tapi itu tidak ada hasil sama sekali. Mana lagi dapat majikanku galak, kejam, cerewet, salah sedikit kena marah lagi . Tiap bulan dapat gaji hanya separoh nya saja . . itu pun tidak cukup biaya mamaku di kampung. Tapi saya beranikan diri telpon langsung nomor Whatsapp beliau +6282354640471 untuk minta bantuan nya. melalui PESUGIHAN DANA GHAIB Nya . syukur Alhamdulillah benar2 terbukti sekarang. terima kasih ya allah atas semua rejeki mu ini. Aku sudah berada di kampung halamanku buka usaha sekarang. jika teman minat ingin kenal sama beliau . ini nomor Whatsapp nya +6282354640471 Karna beliau juga bisa bantu seperti Anka Ritual Togel 3D/4D/5D/6D. Pelet. Penglaris Usaha. Dll

    ReplyDelete