Thursday, January 29, 2015

SEMUA PENJAWAT AWAM PRO PR YANG TIDAK PROFESIONAL HARUS DIBERHENTIKAN!!!!

Majoriti kakitangan awam pro PR ni tak profesional. Mereka berkhidmat dengan tujuan nak menjahanamkan kerajaan BN. Dasar-dasar kerajaan tidak dilaksanakan sepenuhnya sebalinya dipergunakan untuk membangkitkan kemarahan rakyat..!!!
Eloklah kalau menatang professor ni dibuang!!!



SIAPA PROF HAMDI YANG KERAP DIPERTAHANKAN PEMIMPIN PKR?



Kisah Bekas Timbalan VC Universiti Malaya tidak disambung kontrak secara tiba-tiba menjadi hangat. Persoalan mengapa tidak disambung semula sangat mengambil perhatian beberapa pemimpin PKR antaranya Nurul Izzah Anwar.

Secara tiba-tiba tuduhan melulu kepada pihak yang tidak menyambung dengan kenytaan Prof Hamdi tidak disambung kerana tidak menyokong UMNO.  Sudah tu tak akan nak simpan dia jadi Timbalan VC sampai dia mati? Sama macam kerusi Ketua Umum PKR dan Presiden PKR yang seolah-olah tidak boleh ditukar ganti?

Apapun mesti ada sebab. Orang lain pun ada yang lebih berkelayakan dalam memberi nafas baru untuk dilantik sebagai Timbalan VC Universiti Malaya. Kita memang memerlukan pembaharuan dalam meningkatkan prestasi pendidikan di Malaysia. 

Jadi apa MASALAH? Kenapa sampai kecoh sangat? Ini Keris nak dedahkan sikit kenapa puak-puak ini beria pertahankan dia.Hasil daripada maklumat dalama UM sendiri. Bukankah Prof Hamdi ini merupakan salah seorang pembantu (Inner Circle Ghauth)  dalam membuat dasar Universiti Malaya yang akan menyebabkan mahasiswa dan staf merasa benci kepada Kerajaan?

Dikhabarkan antara idea Prof Hamdi yang popular digunakan oleh Dr Ghauth adalah kes Hapuskan dewan makan di kolej kediaman, tidak membenarkan pelajar yang berhutang daripada mengambil peperiksaan dan penguatkuasaan undang-undang merokok. Nampak macam elok kan? Tapi ini semua buat pelajar dan staf menyampah, dimana mereka akan divert kebencian itu kepada pihak kerajaan.

Prof Hamdi ini juga yang berusaha untuk menghapuskan Jawatan TNC HEP yang berada direct dibawah seliaan Menteri Pendidikan dan mencadangkan tugas itu digalas oleh TNC Akademik (Dia berjawatan sebagai TNC Akademik sewaktu mencadangkan usul itu).

Kegagalan penghapusan jawatan itu membuatkan Prof Hamdi mengeluarkan kenyataan " Selepas ini tukar kerajaan PR, lebih mudah kita ubah UM ini". Sebab itu Pemimpin PKR beria pertahankan dia. Betul kan?

Sebab dia merupakan 'jambatan' perhubungan diantara pemimpin PKR dengan pelajar. Sebab itu Prof Hamdi dikhabarkan amat rapat dengan PMIUM yang pernah diterajui oleh Anwar Ibrahim suatu ketika dahulu. Dia juga selalu hadiri usrah-usrah serta menjadi dalang dalam beberapa insiden menentang kerajaan di dalam UM kan?

Namun begitu, dia tidak disambung tidak ada kena mengena dengan dosa-dosa yang dia buat. Erti kata lain dia dah boleh rehat dari merosakkan sistem yang baik di Universiti Malaya. Harap semua dah faham kenapa PKR pertahan dia. Sebab lepas ini tidak ada lagi orang dalam untuk merosakkan minda pelajar menentang kerajaan.

SUMBER

2 comments:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete