Sunday, January 26, 2014

HANYA SPESIS DAJJAL YANG SAKIT HATI MELIHAT GAMBAR INI...!!!!

Nampak jelas raut wajah sebenar seorang negarawan dan seorang lagi agamawan...tiada sebarang reaksi bangga diri..mendabik dada akan kehebatan masing-masing..yang jelas kelihatan hanyalah 2 makhluk Allah..saling merendahkan diri..sesuatu yang dituntut oleh Islam...

Hanya dengan merendahkan diri...apa sahaja permasalahan..perbalahan dapat diselesaikan barulah penyatuan dapat direalisasikan...

Bayangkan sekiranya semua pemimpin yang mengaku mereka seorang Islam...merendah diri..menyerahkan diri kepada Allah...biar Allah yang menentukan keputusan..bukan manusia yang mengaturkan keputusan kerana keputusan manusia hanyalah semata-mata untuk kepentingan diri..!!!

akhirnya umat Islam  Melayu bersatu..apakah yang akan terjadi kepada Islam dan Melayu di negara ini..dapat bayangkan..????

Tetapi sehari dua ini..DAP melalui Red Bean Army pasti sedang berusaha mencipta sesuatu fitnah dan adu domba bagi mengeruhkan kembali keadaan hubungan murni ini..DAP dan RBA sedang mencari Melayu Dajjal yang mampu mengeruhkan kembali kerajaan perpaduan secara tidak rasmi ini..kita tunggu dan lihat..



No comments:

Post a Comment