Wednesday, February 4, 2015

PUAK BANGSAT MULA KETAKUTAN!!!!

Harap Melayu teruskan serangan terhadap peniaga cina..Boikot peniaga Cina atau Buy Chinese Last!!!!


Depa Kelam Kabut Dah , Ngeh Koo Ham Buat Laporan POLIS !!!


Seolah-olah rungutan dan tuntutan rakyat terhadap para peniaga dan taikun-taikun pembekal kaum cina yang masih tidak mahu menurunkan harga barang setelah harga minyak mengalami penurunan sebanyak 2 kali sejak Disember lalu bukanlah ISU yang sedang panas ketika ini.

Soal pokoknya adalah harga barangan yang dinaikkan sebelum ini tidak pernah mengalami penurunan harga walaupun alasan sewaktu kenaikan dulu disebabkan harga minyak naik.

Nah kini setelah penurunan harga minyak mana penurunan harga barangan ?

Kenyataan Dato' Sri Ismail Sabri selaku Menteri Pertanian mula di spin untuk melencongkan pandangan rakyat kononnya menteri ini bersikap rasis.

Paling menarik perhatian MMI apabila pemimpin DAPigs seperti Ngeh Koo Ham terus sahaja membuat laporan Polis terhadap Ismail Sabri.

Antara alasannya adalah Ismail mendakwa dirinya mempunyai pegangan dalam rangkaian kopitiam itu dan menuduhnya sebagai anti-Islam. 

Wahh cepat benar tindakannya !! Sepantas kilat kan ????? 

Apa pun Dato' Sri Ismail Sabri sudah menjawab berkenaan isu tersebut ...

Beliau mengatakan ia tidak ditujukan khusus kepada penasihat DAP Perak itu.

Menteri pertanian dan industri asas tani itu berkata, Ngeh yang juga ahli Parlimen Beruas, bukanlah satu-satunya individu dengan nama itu yang berada di Perak.

“Ngeh… Dia seorang sahaja ke di Perak? Saya tidak sebut Ngeh Koo Ham. (Dan) Saya sebut 'dikatakan',” katanya

Well rasanya bukan isu pun cuma sengaja dijadikan isu supaya boleh bina isu lain .. Hmm biasa beb puak-puak ni memang pandai politik !!

Oh ya !! Bab anti-Islam tu , Ngeh Koo Ham ni baguihhh sangat ka sebelum ni ???

Berikut antara kenyataan si bangsat ni yang telah mencetuskan kemarahan orang-orang Islam sebelum ini ...



Tindakan Koo Ham itu kemudiannya di kecam oleh banyak pihak , antaranya ..



Jadi kalau ada sapa-sapa yang kenal dengan si Ngeh terhegeh-hegeh ni tolong bagitau dekat dia sat .. Lebih baik dok diam-diam la kot !!

Sebab bila dah melenting macam ni nampak macam ada benda lain pula !! Dah la kelam kabut , cepat sungguh respon kemudian siap buat laporan polis lagi !!

Ish Ish Ish .... Patutnya dia kena cari jalan macam mana nak bagi rakyat tak terbeban , ini tidak dok jaga kepentingan diri sendiri ja !!! Huh dasar cauvinis tak sedar di untung !!!!

JANGAN LUPA SEMUA GUNAKAN KUASA MEMBELI KITA !!!

Baca juga artikel berkaitan di SINI 

MMI

SUMBER


2 comments:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete