Sunday, May 11, 2014

RAKYAT MANA TU YANG TAK MAHU ISA DIKEMBALIKAN..????

Manalah DS Najib ni kutip fakta rakyat menolak ISA dikembalikan..Punahsihat PEMANDU kah..??? Pakar Strategik kah..Cina DAP kah..??? sebab setahu aku orang PAS sendiri pun mahu ISA dikembalikan bila tengok teruk sangat puak Cina DAP ganyang sakan Islam sejak ISA dihapuskan..!!!!




Majoriti rakyat tidak mahu ISA dikembalikan - Najib

PUTRAJAYA 10 Mei - Kerajaan berdiri teguh dengan keputusannya, memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kerana yakin ia merupakan kehendak majoriti rakyat negara ini.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, dalam keadaan masyarakat yang semakin terbuka dan matang, beliau percaya rakyat negara ini tidak mahu pendapat mereka dikongkong, atau hidup dalam ketakutan.
"Saya percaya majoriti rakyat Malaysia mahu ruang lebih luas dalam wacana politik tanah air.
"Kalau kita buat penilaian, tidak semua hendak balik kepada zaman ISA. Saya lihat ini sebagai satu perkembangan positif," katanya dalam rancangan Ruang Bicara Khas Bersama Perdana Menteri terbitan Bernama TV yang disiarkan melalui saluran Astro 502 malam ini.
Najib yang juga Presiden Umno ditemu ramah selama sejam di Pejabat Perdana Menteri oleh Ketua Pengarang Bernama Datuk Zulkefli Salleh, Ketua Pegawai Eksekutif Bernama TV Datuk Ibrahim Yahaya dan Penolong Pengarang Jamaluddin Muhammad sempena ulang tahun Umno ke-68 Ahad ini. - BERNAMA

3 comments:

  1. Dah ada akta takut nak kuatkuasakan pun, payah juga. Majlis Perbandaran Klang contohnya: berapa banyak kenderaan perdagangan parking kat kawasan perumahan..apa mereka buat ? buat bodo adalah." gangguan, rosak jalan, parit, terganggu, bising, cacat pandangan, dah bertahun keadaan ni , bukan ada perubahan yang baik tapi perubahaan yang makin banyak..

    ReplyDelete
  2. DALAM PENILAIAN AH JIB GONG PANDANGAN KAUM CINA BENG ADALAH MOST VALUE DAN DIJADIKAN SANDARAN PENDIRIAN DIA,PANDANGAN UMAT MELAYU ISLAM ITU TAK BOLEH DIJADIKAN SANDARAN,SEBAB DIA SAYANG SANGAT KAT CINA CINA NI,PANDANGAN MELAYU TAK DA VALUE!!!

    ReplyDelete