Thursday, August 29, 2013

KALAU DAP TUNJUK KUASA DI PULAU PINANG..UMNO HARUS TUNJUKKAN TARINGNYA DI MALAYSIA!!!

Ini Cina DAP baru perintah Pulau Pinang, belum perintah Malaysia lagi...filem sejarah pembunuhan orang Melayu oleh kaum Cina, TANDA PUTERA..bukti Lim Kit Siang pencetus 13 Mei 1969, bapa kepada Lim Guan Eng yang kencing tiang bendera Malaysia terus diharamkan di tayang di Pulau Pinang!!!!

Tapi inilah hebat cina DAP, tahu menggunakan kuasa bila berkuasa bukan macam pemimpin Melayu..nak kuasa..tapi bila diberi kuasa oleh orang Melayu...berterusan, tiap-tiap hari nak menjilat punggung Cina..!!!


Tapi bagaimana pula kalau DAP mengarahkan semua pemilik PAWAGAM agar tidak menayangkan TANDA PUTERA...100% pemilik PAWAGAM adalah kaum Cina!!!!

Inilah masanya UMNO tunjukkan kuasanya...beli terus Filem TANDA PUTERA..siarkan TANDA PUTERA serentak di semua saluran RTM, Media Prima dan ASTRO!!!! Tunjuk kepada DAP..siapa yang berkuasa di negara ini!!!!


 


Kerana sikap dendam yang amat mendalam pada Tanda Putera, Aksi Kencing yang memalukan tidak dibenarkan ditayangkan di Pulau Pinang.

Pekerja panggung wayang telah menurunkan streammer filem Tanda Putera yg telah diharamkan tayangannya oleh Lim Guan Eng.

Lihatlah baru memerintah negeri dah pijak Melayu, apa akan jadi jika perintah Malaysia. Dulu kita berperang dengan komunis di hutan, tapi kini komunis dah berkuasa...apa yang mampu kita buat?

Masihkah Melayu nak berdiam diri dan tidak bertindak apa2? Apakah Melayu sudah benar2 MERDEKA di Tanah Melayu ini?

Apa dah jadi dengan Guan Eng nie.. Kata nak kebebasan didalam semua segi tapi mula dah menunjukkan sikap diktatornya. Guan Eng takut kerana filem tanda putera menyingkap sejarah serta rahsia DAP bakal terbongkar. DAP mungkin pencetus 13 May.

Ini bukan demokrasi tapi sikap Kuku Besi Lim Guan Eng takut pada bayang-bayang sendiri.-Ujang.

No comments:

Post a Comment