Saturday, February 16, 2013

SEDIH TAK DAPAT JADI MENTERI....


Tak dapat jadi menteri..Mat Sabu nak heret penyokong merusuh...
Sudah jelas, Pakatan Haram melalui kenyataan Mat Sabu Komunis telah menunjukan Pakatan Haram mempunyai niat ingin menjadikan Malaysia huru hara seperti mana " Arab Spring " sekiranya Pakatan Haram tewas dalam PRU 13 ini.

Pastinya kekalahan Pakatan Haram di PRU 13 ini akan dijadikan alasan bahawa pilihan raya umum tidak telus, dan mereka mengunakan alasan tersebut, untuk mereka menghuru harakan Malaysia.

Kita sudah diberi contoh seperti mana demo bersih 3.0, mereka menghuru-harakan keadaan dan berperang dengan polis.

Mereka ini tidak kisah negara kacau bilau, kerana bagi mereka, kuasa lebih penting. Malah sekarang ni mereka mula mengugut rakyat Malaysia untuk berkuasa.

Mereka boleh mengugut dengan apa cara sekalipun. Namun jika negara Malaysia kacau bilau, nescaya akan ada penentang yang akan mengajar mereka ini menjadi lebih baik dan beradab. Kami rakyat Malaysia pencinta keamanan juga bersumpah, akan memberikan balasan yang setimpal dengan apa yang mereka cuba buat.-Tok Guru.



1 comment:

  1. ini dia babi hutan !!! dulu komunis masuk hutan tapi sebab dah lama sgt dlm hutan dan melalui pelbagai evolusi, dia dan adaptation & adjustment dia jadi BABI HUTAN.
    "mah masih terasa lagi hangatnya air cipap mah melekit lekit kat pipi abg mat babi hutan ni mah " hehehehe

    ReplyDelete