Thursday, February 21, 2013

LIHATLAH ALLAH NAK TUNJUK PERANGAI PUAK ISLAM...

Kesian Ustaz Azizan...dahlah semua masalah penyelewengan yang dilakukan oleh penyokong beliau diletakkan ke atas bahunya..beliau juga dipaksa meletakkan jawatan...Tapi inilah kuasa Allah SWT...nak ditunjukkanNya perangan atau kelaku puak-puak yang mendakwa lebih Islam dari orang lain...



Azizan bertegas tidak tunduk desakan supaya berundur

ALOR SETAR 20 Feb. - Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak menegaskan beliau tidak akan tunduk dengan tekanan pihak tertentu yang terus mendesaknya berundur daripada jawatan Menteri Besar.
Azizan yang juga Pesuruhjaya Pas negeri turut menempelak pihak terbabit yang disifatkan sebagai musuh beliau kerana cuba mencetuskan huru-hara terutama ketika kebanyakan pihak menumpukan perhatian terhadap Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).
Sambil melahirkan rasa kesal dengan tindakan terbaharu itu, beliau turut percaya desakan tersebut merupakan strategi pihak tertentu yang tidak menyukai corak pentadbirannya.
"Sekarang sudah dekat PRU-13, semua pihak sepatutnya menumpukan perhatian dan timbul pula isu ini. Tetapi saya tidak rasa apa-apa pun, biasa sahaja. Biarlah mereka nak buat apa pun.
...

No comments:

Post a Comment