Monday, February 25, 2013

LAGI SATU USTAZ ADA BODOH JUGA..????

Tak serikkah dengan pemecatan Hassan Ali, Nasharuddin Mat Isa..Tak belajarkah dari kesilapan mereka atau dah rasa megah sangat dengan status anak bekas Presiden PAS...jadi berani sentuh soal perpaduan UMNO-PAS..???

PAS adalah parti maksum..parti yang harus bulat-bulat boleh menyumbat ahli-ahlinya ke dalam SYURGA...jadi apa kejadahnya lagi ustaz ni nak cari penyakit dengan menyebut kembali isu perpaduan UMNO-PAS..!!!

Untuk makluman ustaz muda ini..PAS tidak hairan dengan status anak bekas Presiden PAS kerana kalau cucu-cicit Nabi Muhammad SAW sekalipun...kalau berani berbicara, mengungkit kembali soal Perpaduan UMNO-PAS, akan dipecat n di hina.

Tapi kalau ingin menjadi jambatan penyambung antara PAS-DAP...anak, cucu..cicit Pengganas Komunis Chin Peng yang telah membunuh beribu orang Islam, alim ulamak ...pasti akan di tatang sebagai pejuan Islam walaupun tak memeluk agama Islam atau artis yang dahulunya terkenal dengan segala maksiat, tetapi kalau sanggup mencaci saudara seagama..akan segera diangkat setaraf ustazah dan ulamak.

Masih belum terlambat untuk ustaz muda ini kembali ke pangkal jalan atau menghadapi kemungkinan dihina malah dikafirkan juga kerana ingin melihat perpaduan dalam kalangan umat Islam...



USTAZ FAWWAZ Anak Allahyarham Fadzil Noor BAKAL DIHINA Kerana Sarankan PENYATUAN UMNO + PAS !!!

Ustaz Fawwaz merupakan Anakanda Allahyarham Tuan Guru Dato Fadzil Noor (Presiden PAS ke 6 : 1989 - 2002 : sebelum Arwah Ustaz Fadzil digantikan oleh Hadi Awang sekarang).

Nasib yang bakal diterima oleh Ustaz Fawwaz akan bersamaan dengan nasib yang pernah dilalui oleh beberapa orang tokoh PAS yang dahulunya disanjung tinggi, akhirnya kini dihina dan dicerca oleh orang-orang PAS segenap lapisan tak kira dari pemimpin atasa PAS sehinggalah pencacai penjilat tahi ayam panu dalam hirarki ahlil PAS. Umpamanya yang terkini, nasib yang telah dilalui oleh Dato Dr.Hassan Ali (Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor!) dan Ustaz Nasharuddin Mat Isa (Bekas Timb.Presiden PAS Malaysia!).

Hanya kerana menyebut mengenai PERPADUAN UMNO + PAS.

Nasib badan la Ustaz Fawwaz ! Bak kata P.Ramlee dalam filem 3 Abdul, "Aik ! Sebut Hospital saja , semua harta kena potong !?"...

Dalam bab Ustaz ni, Ustaz sebut PERPADUAN UMNO + PAS saja , maka taraf kehormatan seorang anak bekas Presiden PAS sudah jadi sama taraf dengan sampah masyarakat !?? .... Sungguh kejam puak-puak PAS melayan sesiapa yang ingin bersatu padu dengan ummat Islam sebangsa serumpun setanahair , kan !? ...
Ini Petikan Pasal Ustaz di Malaysiakini

Ini pula antara komen-komen pembaca artikel tersebut di Malaysiakini, siap ada yang kata seolah-olah Ustaz DAPAT HABUAN kot!? Puiiiii !!
Pada puak PAS, tak kiralah sama ada kau tu anak bekas Presiden PAS ke, anak Presiden PAS sekarang ke, anak orang yang menubuhkan PAS ke, anak sapa-sapa pun, kalau sebut saja pasal Kerajaan Perpaduan (UG) UMNO + PAS , sebut saja pasal BERSATU UMNO + PAS , MAKA ANDA MENEMPAH PENGHINAAN YANG SECUKUP-CUKUPNYA OLEH PUAK-PUAK PAS ! ... 

Mereka lebih selesa bersatu tubuh dengan DAP & PKR yang menyamaratakan kaum & agama tu ! SAYA & RAKAN-RAKAN UMNO AMAT SIMPATI KEPADA USTAZ !


AloQStaQ
ISNIN
9:09 Pagi
25 FEB 2013
 

No comments:

Post a Comment