Tuesday, February 12, 2013

PAS DAPAT SEBIJI KEK LAGI..???

Kalau benar, janganlah ditukar dengan sebiji kek....


HARON DIN DITAWARKAN JAWATAN TERTINGGI, BERGAJI LUMAYAN KETIKA PERTEMUAN SULIT DENGAN ANWAR





Satu 'perjumpaan sulit' telah berlaku antara Timbalan Mursyidul Am, Datuk Dr. Haron Din dengan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim pada malam Isnin lalu.

Pertemuan itu bukan atas anjuran mana-mana organisasi malah Anwar Ibrahim sendiri mahu mengadakan pertemuan empat mata dengan Datuk Dr. Haron Din sendiri.

Dalam 'pertemuan sulit' itu Datuk Dr. Haron Din telah ditawarkan jawatan tertinggi bergaji besar jika pakatan menang dengan syarat Datuk Dr. Haron Din mengaku bahawa kalimah Allah boleh digunakan oleh penganut Agama Kristian dalam bible berbahasa melayu.

Beberapa pemimpin Pas mensyaki sesuatu selepas sahaja pertemuan sulit tersebut Datuk Dr. Haron Din terus jadi 'bisu' tanpa sebarang kenyataan mengenai kalimah Allah.

Jika benar Datuk Dr. Haron Din telah menerima syarat Anwar Ibrahim yang dianggap dajal maka Pas akan menghadapi tahap kehancuran yang paling dashyat.

Ada juga kenyataan yang dibuat bahawa pertmuan sulit antara Anwar dan haron Din telah diatur oleh beberapa pemimpin cina DAP yang takut Melayu dalam pakatan pembangkang berpecah dan ini mengurangkan peluang mereka untuk menakluki Malaysia.
 

No comments:

Post a Comment