Thursday, February 1, 2018

MENIPU SAJA KERJA YAHUDI MADEYY NI

KUCHING: Bekas Editor Sarawak Report, Lester Melanyi, mendakwa beliau menerima bayaran RM2,975 (STG500) seminggu bagi memalsukan pelbagai dokumen sebelum disiarkan di laman portal itu bertujuan menjejaskan reputasi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. Ia termasuk mengaitkannya dengan isu dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Lester yang juga bekas Pengarang Berita Sarawak Tribune mendakwa bayaran itu diterimanya daripada pengasas dan pengendali Sarawak Report, Clare Rewcastle Brown, yang berpangkalan di London, United Kingdom.

Malah, beliau menyifatkan bayaran itu sebagai 'ganjaran' untuknya dalam membantu komplot menjatuhkan kepemimpinan Perdana Menteri, begitu juga kerajaan Barisan Nasional (BN), yang dipercayai turut membabitkan beberapa pemimpin pembangkang.

2 comments:

  1. kalau benar bagai dikata amat2 memalukan dan amat menyedihkan

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum siapa tau bisa membantu anda. Dan aku mau cerita kisah nyata dalam kesuksesan aku selama ini. Aku dulu anak petani 3 bersaudara aku anak ke 3, 3tahun lalu orang tuaku pusing karna banyak hutangnya gara-gara aku di sekolahkan sampai lulus kuliah, tapi aku diam2 mencari cara supaya semua hutang orang tuaku bisa terlunasi. Waktu itu aku buka-buka facebook aku dapat website https://pesugihanputihislamia.blogspot.co.id/2018/01/pesugihan-putih-islami-uang-ghaib.html?m=1. aku buka di google. Alhamdulillah sekarang orang tuaku tidak punya beban lagi sama orang. Awalnya memang takut hubungi nomer beliau karna kata orang larangan agama. Setelah dengar arahan mbah suroto ternyata bukan juga jalan sesat. Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana ghaib, anka ghaib togel, jampi pelet, dll tergantung dari keyakinan kita juga dan tidak ada namanya tumbal. Mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 terima kasih..




    ReplyDelete