Friday, June 22, 2012

PTPTN LAGI....TENSION...!!!!

Tension puak-puak pembangkang bila lebih ramai Mahasiswa menyokong PTPTN...

Rafizi & mahasewel kantoi , blog hiburan pun faham isu PTPTN bila fakta didedahkan !

on Friday, June 22, 2012 by Pejuang Bangsa
 - No Comments



GPB tak sangka blog hiburan seperti Beautiful Nara pun boleh faham tentang isu PTPTN yang pembangkang nak hapuskan itu & gantikan dengan pendidikan percuma ala turki & finland  . Ikuti fakta mengenai PTPTN & pendidikan percuma yang puak Pakatan dok menipu rakyat  !



ptptn
Ramai kawan-kawan Abang Nara bila ditanya kenapa taknak bayar balik pinjaman PTPTN mereka, diorang berkata yang kadar faedah yang dikenakan tinggi sangat. Sebenarnya itu adalah auta dan bukannya fakta. PTPTN hanya mengenakan upah 1% sebagai kos pengurusan berasaskan sistem kewangan Islam. Mesti anda tak tahu tentang fakta ini kan?
ptptn
Banyak lagi fakta-fakta menarik dan yang betul mengenai PTPTN. Abang Nara pun baru tahu je. Cuba korang baca kat bawah nie:-
ptptn
ptptn
ptptn
ptptn
Mesti ramai yang tak tahu fakta-fakta yang Abang Nara dah kongsikan kat atas tue kan? Abang Nara minta sama-samalah kita renungkan perkara nie. Ini ada satu lagi fakta yang SANGAT PENTING Abang Nara nak kongsikan dengan anda semua:-
ptptn
Abang Nara rasa, semua yang belajar pastinya mahukan keputusan cemerlang. Jadi nasihat Abang Nara belajar sungguh-sungguh, dapat first class dan tak perlu bayar balik PTPTN. Senang je kan?
ptptn
Bagi Abang Nara senang je, dah pinjam kenalah bayar balik. Tak kiralah duit member ke, duit mak bapak ke, duit awek ke atau duit PTPTN. Lagipun Abang Nara rasa semua yang pinjam duit PTPTN nie dah sign agreement sebelum bersetuju untuk terima bantuan. Bayarlah balik supaya suatu hari nanti anak kita sendiri dapat gunakan PTPTN untuk melanjutkan pelajarannya ke universiti.

No comments:

Post a Comment