Monday, June 20, 2011

AMBIGA SEBENARNYA SEORANG LELAKI DAN SEBELAH MATANYA BUTA...!!!!

Ambiga bangga berjaya mengetuai melayu yang bodoh bagi menumbangkan sebuah kerajaan yang ditunjangi oleh orang Melayu ISlAM!!!!...Tetapi siapakah AMBIGA yang SEBENAR-BENARnya dan apakah kehebatannya sehingga mampu memukau beribu-ribu PAK JANGGOAT untuk berkhidmat kepadanya!!!!



Daripada Jkuasa Penganjur Bersih 2.0, didapati 4 daripada 15 adalah Melayu. Yang lain nya adalah China India. Jelas bahawa China India mempergunakan orang-orang Melayu untuk mencapai matlamat menakluki dan mengulingkan Kerajaan BN secara kekerasan ala-ala Mesir. Yang akan pecah kepala berdarah ialah sesama Melayu Pas, Melayu Pkr, Melayu Umno dan Melayu Pemerhati. China dan India sunyi sepi dan Hindraf telah menarik diri.
http://hhalem.blogspot.com/2011/06/china-hindu-menghasut-melayu-berperang.html?showComment=1308556716012#c1313931834371231365



Betapa bodoh nya orang Melayu sehingga sanggup berketuakan seorang wanita HINDU yang jelas selama ini bukan setakat anti Islam tetapi amat benci sekali akan ISLAM? Namun akhirnya disanjung pula oleh pejuang-pejuang yang mendakwa mereka adalah pejuang ISLAM!!!!


Kemunculan dajal di akhir zaman memang sentiasa ditunggu-tunggu. Dan memang kita pun sekarang ini telah berada di satu episod akhir zaman. Tanda-tanda kecil kiamat sudah kita lihat hampir keseluruhannya, setiap hari. Hanya menanti tanda-tanda besar saja yang belum berlaku. Antaranya dajal.

“….sesungguhnya al-Masikh Dajjal adalah lelaki pendek, hujung tapak kakinya berdekatan sedangkan tumitnya berjauhan, berambut kerinting, bermata sebelah dengan mata yang terhapus.”
(Riwayat Abu Daud dalam Kitab Takrijul Misykat)




No comments:

Post a Comment