Tuesday, February 8, 2011

PADAH APABILA LANJUT USIA TAPI MASIH BELUM MENAPOUS LAGI !!!!!

85% wanita yang menopause mengalami keadaan panas dan kemerahan dimuka. Kebiasaannya kepanasan mula dirasai dari kepala dan muka kemudian menular keleher serta lain lain bahagian badan. Berakhir untuk tempoh 3 hingga 6 minit. Berserta dengan kelajuan denyutan jantung secara tiba-tiba, suhu kulit meningkat dan berpeluh-peluh boleh berlaku sekali dalam sebulan, sekali dalam seminggu atau beberapa kali dalam setiap jam.





ZURAIDAH : "Adalah amat dikesali bila mana isteri kepada Perdana Menteri Malaysia, Datin Seri Rosmah Mansor yang cuba mengambil kesempatan publisiti atas misi murni menyelamat rakyat Malaysia di Mesir baru-baru ini. “Peranan beliau dalam misi ini nampaknya sudah melebihi tugasan seorang Menteri. Saya melihat keadaan ini jelas menunjukkan bahawa Rosmah sebenarnya mahukan pengiktirafan dalam kerja kuatnya di Oman, Bahrain dan kini di Mesir,”

2 comments:

  1. Hasad dengki adalah penyakit hati yang merbahaya, ianya membakar seluruh amalan seperti api membakar kayu yang kering... ciri-ciri hasad dengki ialah dia tak boleh melihat kelebihan atau kejayaan orang lain.. hati merasa sakit dan pedih yang teramat sangat.. dari sudut kesihatan pula, ia akan menyebabkan pemilik penyakit ini tidak keruan, stress dan daya pemikiran terganggu, dan lebih serius akan mengalami sakit jiwa dan bercakap seorang diri... pesanan ikhlas dari menteri kesihatan kerajaan bayang-bayangan PR

    ReplyDelete
  2. Dato' Menteri kesihatan..
    adakah kerajaan PR akan membekalkan kondom secara percuma kepada para peliwat sebelum meliwat?hu3

    ReplyDelete