Thursday, June 12, 2014

MELAYU MESTI SETUJU SEBAB LIM KIT SIANG YANG KATA

Hebat menatang Cina ni..Singapura dan Israel lebih Islamik dari Malaysia..!!!! Mesti ramai Melayu Pembangkang yang setuju..Tentu askar Melayu dah bunuh ramai orang Melayu PR berbanding Israel bunuh rakyat Palestine...!!!!


Itu belum dicampur dengan bilangan Melayu yang  Lim Kit Siang bunuh sewaktu 13 May 1969






LIM KIT SIANG DENGAN BANGGANYA MENGIKTIRAF ISRAEL DAN SINGAPURA LEBIH ISLAM DARI MALAYSIA!!!

Wednesday, June 11, 2014

Seorang Syiah akan kekal dengan Syiah. Syiah sudah biasa berbohong malah Syiah jugalah yang berusaha membunuh serta menghapuskan umat Islam berlainan mazhab sepertimana yang berlaku di Iran, Syria dan Libya. Dan Syiah jugalah yang cukup pandai mengarang cerita sehingga Nabi Muhammad s.a.w dikatakan seorang phedophile... na'uzubillah!

Dari Syiah juga keluarlah cerita tentang keburukan Imam Ibn Taimiyyah. Dari Syiah juga keluar cerita, Syaidina Hasan dan Syaidina Hussin r.a dibunuh oleh Syaidina Muawiyyah r.a dan anaknya, Yazid bin Muawiyyah walaupun sebenarnya yang membunuh kedua-dua cucunda Rasulullah s.a.w itu adalah puak Syiah Karbala.

Putar belit Syiah cukup hebat. Mereka melakukan penipuan dalam segenap segi - dari ilmu usuluddin sehinggalah ke sejarah Islam. Pemalsuan ayat-ayat al Quran serta hadis-hadis juga amat sinonim dengan puak yang cuba menjadikan Syaidina Ali r.a sebagai Jesus Christ atau Ahuramazda, idol Majusi yang merupakan agama lama puak Parsi sebelum kedatangan Islam.

Justeru apabila seorang Syiah yang bekerja dengan Zionis mengiktiraf Singapura dan Israel lebih Islam berbanding Malaysia, ia bukanlah sesuatu yang mengejutkan. Dan lebih tidak mengejutkan ialah apabila Lim Kit Siang yang cukup anti-Islam dan umat Islam di Malaysia menceduk bulat-bulat kenyataan Hossein Askari, seorang profesor yang bekerja di Universiti George Washington untuk menunjukkan betapa tidak Islamiknya Malaysia. (BACA DI SINI)


Pembohongan tentang kebebasan tidak terhingga dalam Islam seperti yang cuba disuburkan oleh ajaran idealisme dan pluralisme Anwar Ibrahim, dapat dilihat pada kenyataan Hossein Askari. Memang benar, Islam membebaskan umatnya tetapi pada masa yang sama, Islam juga menyekat kebebasan tersebut berlandaskan kepada nilai-nilai kemanusiaan yang membezakan insan itu berbanding haiwan.

Hanya kerana Malaysia sekarang ini sedang hangat dengan isu HUDUD serta kebencian terhadap amalan LIWAT atau SEKS SEJENIS, Hossein Askari cuba bercakap tentang Islam. Kononnya kekangan-kekangan serta cita-cita umat Islam di Malaysia untuk mewujudkan undang-undang Islam menjadi penanda aras kepada ketidakadilan, korupsi, ketiadaan demokrasi dan kezaliman.

Dan yang paling menarik ialah apabila Hossein Askari menyatakan, Israel dan Singapura lebih Islam berbanding Malaysia!

Satu justifikasi yang terang-terang dan jelas terbentuk daripada kebenciannya terhadap Islam dan umat Islam... sama seperti Lim Kit Siang sendiri!

SUMBER

No comments:

Post a Comment