Monday, November 6, 2017

JOM CHILLAX BERSAMA MB KEDAH

*CHILLEX BERSAMA RAKAN MEDIA SOSIAL*

Assalamualaikum W.B.T

Sukacita dimaklumkam bahawa saya berhasrat untuk mengadakan satu sesi “Chillex Hi-Tea” bersama rakan-rakan laman sosial media pada 11 November 2017 bermula jam 3.00 hingga 7.00 petang bertempat di Seri Mentaloon Alor Setar.

Sesi ini adalah terbuka kepada semua sahabat di laman-laman media sosial saya di FB, Instagram dan Twitter  yang selama ini telah mengikuti perkembangan saya agar dapat kita mengeratkan lagi ukhuwah dan silaturrahim yang terjalin sesama kita disamping dapat bermesra sambil bertukar-tukar pandangan.

Kepada sesiapa yang berminat sila hantarkan  butiran peribadi seperti nama penuh ,alamat dan nombor telefon untuk dihubungi di ruangan komen ataupun boleh "pm"(private message) saya.

(Tempat adalah terhad kepada 300 orang peserta yang terawal mengesahkan pendaftaran)

Bagi mereka yang telah menghantar maklumat peribadi sebelum ini, anda akan dihubungi pihak penganjur untuk pengesahan kehadiran.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi:

Asma :+601115047985
Mira   :+60194933975

Kehadiran anda semua amatlah saya hargai. Salam Muafakat Kedah.

#MuafakatKedah
#ChillexMBKedah

No comments:

Post a Comment