Thursday, March 14, 2013

RAMAI MELAYU JADI PENGIKUT AJARAN TIAN CHUA

Tian Chua ni jenis Cina yang kurang ajar tapi malangnya ramai Melayu yang menyokongnya. Tian Chua bercakap guna kepala lututpun mereka sokong. Tapi itulah kehebatan Melayu pembangkang..sanggup jadi anjing tak kira apa jenis anjing sekalipun asalkan jadi anjing Cina.




RAKAN-RAKAN WIRA KENYALANG

ARTIKEL POPULAR WIRA KENYALANG

ROZAN AZEN MAT RASIP RUPANYA SEKUTU RAPAT TIAN CHUA DALANGI PENCEROBOHAN

Jika sebelum ini ramai yang mengutuk Naib Presiden PKR, Tian Chua atas keceluparan mulutnya yang mengatakan insiden berdarah yang menyebabkan kematian 8 anggota polis dan terbaru 2 anggota di Lahad Datu dan Semporna, Sabah adalah sandiwara dan permainan UMNO bagi mengelak pembubaran awal PRU-13.



Tetapi, pada jam 9.00 pagi nanti bersama Tian Chua ada seorang lagi ahli PKR yang juga Timbalan Ketua Penerangan AMK Malaysia, Rozan Azen Mat Rasip akan ‘membela’ Tian Chua yang akan dihadapkan ke Mahkamah, Jalan Duta atas tuduhan Akta Hasutan.
Rozan Azen dalam twitternya telah menggesa rakyat Malaysia yang cintakan keadilan untuk hadir memberikan sokongan kepada Tian Chua atas tuduhan Akta Hasutan.
Sebelum ini, ramai rakyat Malaysia telah membuat laporan polis atas keceluparan mulut Tian Chua yang seolah-olah mempertikaikan kematian pejuang-pejuang negara dan mengaitkannya dengan politik UMNO. 

No comments:

Post a Comment