Thursday, September 22, 2011

ANWAR LEBIH PERCAYAKAN NAJIB-ROSMAH DARI WAN AZIZAH-NURUL IZZAH

Anwar Ibrahim rupa-rupanya tidak percaya kepada gandingan Wan Azizah-Nurul Izzah untuk menjadi saksi dia di mahkamah. Anwar Ibrahim  sebaliknya lebih percayakan NAJIB-ROSMAH untuk menjadi saksi dia di mahkamah nanti. Sebab itulah Anwar Ibrahim meminta peguam dia sedaya upaya memujuk NAJIB-ROSMAH untuk ke mahkamah walaupun terpaksa diSAPINA!
Tapi NAJIB-ROSMAH seganlah pulak kat WAN AZIZAH-NURUL IZZAH bila ANWAR buat macam tu...!!!


Permohonan Najib dan Rosmah ketepi sapina didengar 29 Sept

22/09/2011 4:09pm

KUALA LUMPUR 22 Sept. - Mahkamah Tinggi di sini hari ini menetapkan 29 September ini untuk mendengar permohonan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor bagi mengetepikan sapina yang menghendaki mereka menjadi saksi pembelaan dalam perbicaraan kes liwat melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menetapkan tarikh itu selepas menemui peguam pihak-pihak yang terlibat di kamar. Anwar dan Pendakwa Raya dinamakan sebagai responden.
Beliau juga menetapkan 3 hingga 7 Oktober bagi menyambung perbicaraan kes liwat itu selepas ahli kimia dari Australia, Dr. Brian McDonald, selesai memberi keterangan hari ini. - Bernama


No comments:

Post a Comment