Wednesday, December 19, 2012

ANJING BAKA TERBAIK : SIAPA NAK..???? PERCUMA...!!!!

Terus menyalak lepas diberi makan oleh tuannya merupakan salah satu ciri baka anjing terbaik dunia. Tuannya setelah gagal merosakkan dan menuruntarafkan sistem perkhidmatan awam, dilepaskan pula anjing yang baru sahaja di beri makan. Maka menyalaklah anjing baka baik ini isu rasuah dalam kalangan penjawat awam atau lebih senang disebut orang Melayu walaupun hakikatnya bangsa perasuah paling tegar no 1 di dunia ialah Cina DAP....iaitu tuan kepada anjing baka baik tadi...


ANJING DAP NI KATA MELAYU RASUAH?!! CIBAI BETOL!!!

Posted by Aloq Laloq on Selasa, 18 Disember 2012 | 1 Komen

Korang biasa dengarkan anjing dap menyalak. Tapi kali salakan dia lebih mengguris perasaan orang Melayu. Yang anjing nya pun dari jenis melayu. Memang bangsat melayu yang macam ni, setaraf dengan bangsatnya tuan dia.



Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin menegaskan dakwaan naib pengerusi baharu DAP Senator Dr Ariffin S M Omar bahawa rasuah berpunca daripada monopoli kaum Melayu dalam perkhidmatan awam merupakan satu perbuatan bodoh dan sangat tidak bertanggungjawab.
Beliau berkata kenyataan itu jelas membuktikan parti pembangkang itu selama ini sememangnya bersifat cauvinis dan perkauman.


"Apabila kita kata perkauman, DAP tak mengaku tetapi kenyataan dia menuduh orang Melayu sebagai paling korup menunjukkan ternyata benar mereka bersikap demikian.

"Kesatuan perkhidmatan (awam) kerajaan tentu rasa kecewa dengan kenyataan ini. Tetapi sudah memang perangai (DAP) begitu, kalau parti itu cauvinis, datang dari mulut siapa pun di kalangan pemimpin mereka menjelmakan hakikat sebenar," katanya.

Muhyiddin juga berkata

 beliau tidak terkejut dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Ariffin itu walaupun beliau seorang Melayu.

Baca lagi kat >>SINI<<.
Memang bangsat la lu wei. Lu tau ke bangsa mana yang paling kuat 'hulur' kalau nak selesaikan masalah? Lu cakap macam takde otak.
Lu patut pesan pada tokey-tokey lu, jangan offer rasuah pada penjawat awam!!! Lu betul bikin wa panas.

 sumber


No comments:

Post a Comment