Monday, January 17, 2011

CILAKA LA LU DAP : MACAM TU SAHAJA!!!!! MEMANG BANGSA HARAMJADAH!!!!

Senang saja DAP selesaikan benda ni....




ISU SITI INSHAH DITUDUH RASIS

Celaka ni kata...ambik tindakan segera

Penasihat DAP Lim Kit Siang dalam satu kenyataanya berkata, tindakan disiplin yang paling keras perlu dikenakan terhadap pengetua SMK Tunku Abdul Rahman, Siti Inshah Mansor yang didakwa mengeluarkan kata-kata itu.

Lim berkata tindakan perlu diambil terhadap Siti Inshah memandangkan tindakannya itu bertentangan dengan konsep 1Malaysia yang dipelopori perdana menteri Datuk Seri Najib Razak.


Dah pun dikenakan tindakan...

KL 18 Okt 10: Dua pengetua sekolah yang mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman sudah ditukar ke Jabatan Pelajaran Negeri dan Pejabat Pelajaran Daerah, kata Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz. “Pengetua SMK Tuanku Abdul Rahman Putra, Kulai telah ditukar ke Jabatan Pelajaran Johor sementara Pengetua Bukit Selambau telah ditukarkan ke Pejabat Pelajaran Daerah Kuala Muda,” katanya ketika Sidang Dewan Rakyat pada Isnin.
Beliau berkata demikian sebagai menjawab soalan lisan Lim Guan Eng (DAP-Bagan) berhubung tindakan kerajaan terhadap pengetua yang mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman baru-baru ini.


 KES MELIBATKAN DAP

Tutup Kedai..balik India.....
Tak Mengaku...????
 

Mau selamatkan kedai dari meletup...pembohong betul celaka ni...

Mana si celaka LIM KIT SIANG!!!!!

Tapi eloklah pun....pemimpin UMNO yang dok ada...



 Salam...peluk sikit dah kira selesai...kan.....

2 comments:

  1. Sdr,

    Bagi saya yang lebih "tidak kenanya" adalah kepada Kerajaan yang nampaknya terlalu melutut dan apologetik terhadap RACIST CINA ini, terutamanya ketua kabinet & menteri KDN.

    Ini adalah keadaan yang amat berat sebelah apabila Cikgu Siti (dan banyak lagi kes-kes) di hukum sedang pihak RACIST sebenar dibiarkan berleluasa.

    Kerajaan apa kah ini?

    ReplyDelete
  2. sdr Kenn,
    saya setuju dengan sdr...byk hal pemimpin kita buat tak kisah (mungkin pemimpin kita terutama UMNO ni banyak yg kurang cerdik) sedangkan kalaulah isu2 ini menimpa pembangkang x cukup jalan mereka buat demonstrasi dan x cukup mahkamah untuk menyaman!!!!

    ReplyDelete