Thursday, April 30, 2015

BERAPA RAMAI YANG MAMPU MELIHAT....

Yang pendek akal akan berkata.."padan muka Najib.."
Yang bijaksana....akan menangis mengenangkan kuasa Melayu bakal berkubur....



6 comments:

  1. APA PUN NASIHAT TUN MESTI KITA PAKAI....DIA CERDIK DAN NAMPAK

    ReplyDelete
  2. apa yg nasib melayu terkubur??Najib bkn UMNO..klu najib xda pn UMNO dah teruk sgt smpi dah xda pemimpin lain yg boleh diharap selain Najib??atau Pemimpin yg bodoh je ada dlm UMNO????

    ReplyDelete
  3. apa yg nasib melayu terkubur??Najib bkn UMNO..klu najib xda pn UMNO dah teruk sgt smpi dah xda pemimpin lain yg boleh diharap selain Najib??atau Pemimpin yg bodoh je ada dlm UMNO????

    ReplyDelete
  4. Maka senyum sinislah Hang Nadim melihat sejarah akal pendek Melayu berulang lagi!!!!!

    ReplyDelete
  5. Yang kita kena faham ialah kita jangan terpengaruh dengan pakatan haram jadah yang sepanjang masa hanya memainkan isu sensitive untuk dijadikan racun membenci Kerajaan BN. Begitu di waktu Tun Mahathir mentadbir Negara dahulu, beliau sendiri tidak ambil peduli dengan pembangkang tahap longkang di Malaysia ini, sebaliknya beliau terus memimpin Negara dengan tegas dan berkeyakinan tinggi terhadap diri sendiri dan rakyat Malaysia seluruhnya di samping tidak lupa berharap kepada keredhaan Allah s.w.t. Janganlah kita terjebak dengan hasad dengki dan kebodohan pembangkang di Malaysia ini yang jelas hanya mementingkan diri, krooni dan keluarga sendiri. HIngga parti mereka boleh dipimpin oleh kelompok satu keluarga hingga beberapa generasi lamanya...

    ReplyDelete
  6. BERJIWA BESAR MMG SUSAH...NAK TINGGAL KEMEGAHAN LAGI SUSAH..

    RENUNGLA DAN FIKIRLA APA AKAN JADI PADA ORG MELAYU NANTI

    ReplyDelete